Test

AJ!

Och då menar jag verkligen AJJJJ!
Ja har precis kommit ifrån dom där dumheterna att tänka på hur det kännns när mitt knä (knän) hoppar ur led när jag ska sova.
För det tar ju alltid dubbelt så långt tid att somna då... 
Men ikväll kommer det inte bli så lätt att inte tänka så, för ikväll har jag sjukt ont och de spelar ingen roll hur jag ligger!
Saken är den att det gör ont utan andledning idag, det var en månad sen det hoppa ur led sist och har visserligen varit svullet sen dess. Men idag har jag inte ens slagit i knät eller något annat sånt!
AJ!

Vad har jag gjort för ont?

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

blåser på knäet

2010-01-08 @ 16:47:31
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0