Test

Gårdagen

Var det dåligt med bloggning här eller?
Ja, jag vet!
Igår var jag med Bv på förmiddagen, eller eftermiddagen oxå. Kom hem vid halv fem och åkte igen vid fem för att lämna brorsan i Stuvsta som jag sen skulle hämta igen vid tolv. 
Efter de, gick jag upp till mormor medans pappa gick till farfar. Men mormor tyckte jag bara störde henne när jag satt och pratade i telefon när hon satt och kollade på blåsningen. Hon var lite smått irreterad... Var inte där så lång stund sen åkte vi till coop för att pappa skulle handla och till sist hem. Då var ju klockan redan åtta. 
Men de blev en rätt bra kväll ändå, förutom att jag var as osocial. Fattar inte var det är med mig just nu! Tyckte det var jätte jobbigt att gå till M&P idag oxå för att vara social, Usch! 
Åkte hemifrån klockan 20 över 11 igår och kom till Stuvsta 00.03, inte dåligt! Men när jag hade kört förbi Ikea och de, då började jag få hjärtklappning (lite läskigt) Jag fick för mig att det skulle ligga något grönt slemmigt monster på vägen som hade munnen öppen, så man åkte rakt in i hans otroligt äckliga gap och aldrig mer skulle jag se dagens ljus igen! Men efter Ikea fanns det inget grönt slemmigt monster, jag klarade mig! *Phu* 
Jag hade ett långt samtal med min bror på vägen hem om förhållanden och kännslor, det känndes riktigt bra!

Idag blev det en lugn dag med tanke på gårdagen... 
Jag bäddade renti sängen när ja hade klivit upp, tvättade lakan, damsög och skurade golvet och gick/åkte till M&P. Hann gå till byggdegården med Valtra på släp i pulkan innan vi mötte pappa som jag åkte med resten av biten hem till dom. 
 
Jag funderar på att åka till Australien och bli livräddare, det tycker jag verkar vara spännande
 
Livräddare              eller                Bonde
Va tycker ni?

Nu ska jag sova Godnatt på er



Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0