Test

Sjuk

Jag hade tänkt gå i ide på fredag, då har jag somnat till på lördag och sover förhoppningsvis djupt på söndagen och vidare tills det är vår!
Förhoppningsvis har min förkylning gått över då som ja fick igår. Min näsa ser ut som den varit förkyld i en månad, AJ!
Men det har gått bra att jobba idag, jag ville bara sparka in skallen på ungjäveln en gång!
Jag fick frågan idag hur ett barn kunde vara så elak? (så det är inte bara jag som ogillar ungen kan jag ju säga)
Nog om de, idag bakade jag muffis med barnen, jag kan ju säga såhär att man äter inte direkt dom där frivilligt sen. Men barnen gjorde och dom tyckte dom var jätte goda! 

Nu ska den här sjuklingen förberda sig för att öva att gå i ide (tyvärr inte med Stefan, men det får gå ändå) 
Godnatt!  
 

 

Kommentarer
Postat av: kajsa

God natt fiduz skönt att du e ledig i morg :)

Jag hoppas dock jag slipper att bli sjuk,duvet ju att jag smittas lätt när ja e på dagis.

Så imorg blir det att ta fram munskydd och plasthandskarna :)

heheheh nä det e nog lungt jag ska tydligen ha hand om maten å disken.

Nu ska jag sova natti natt

2010-02-10 @ 21:19:19
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Hur ska de gå utan Stefan???????????

2010-02-11 @ 00:26:09
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Maria R

Vem är Stefan???

2010-02-11 @ 21:47:37

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0