Test

Har Tråkigt!

Spagetti, Kassler m Annanas & Ost blev det idag... 
Kvällen blev väll inte så mycket roligare än så antar jag! 
TRÅÅÅÅÅKIGT! 

Annars har jag jobbat idag halv 8 - halv 5 
Med dom små snoriga barnen, bara en tidsfråga innan man är likadan själv... 
Hade 8 barn själv på förmiddagen, vi gick ut och lekte i snön. Vissa åkte skidor men när jag satt på skidorna ett 100tal gånger efter att dom tappat dom, fick dom inte åka mer. Då hade jag nämligen ingen kännsel kvar i mina fingrar! 
På eftermiddagen var vi inne och byggde med nya legot, jag fick bygga en lastbil. Den var jätte ball!
Imorgon jobbar jag 8-18, ingen vidare dag låååååång! 
Dåligt med personal är det oxå, så imorgon får vi be dom föräldrarna som är hemma tex dom som är hemma och vabbar men har syskonen på förskolan som kommer klockan 7 och går hem halv 5 gå hem tidigare! 
Jag tycker det är helt sjuk, varför skaffa bar när man ine orkar ha dom hemma? 
Det är helt sjuk! 
Vi hade en pappa som var hemma och vabbade förra veckan, han kunde inte åka hemifrån och hämta de andra barnet på förskolan, så de fick mamman göra när hon kom från jobbet. Men de var ju bara de att det var ju snöstorm i onsdags så hon var ju typ jätte sen! 
Hur tänker folk igentligen? 

Nä nog med klagande, man ska aldrig slutas förvånas! 
Nu ska jag nog baka, tror jag... 

Min mobil ar varit så jävla störd nu på eftermiddaen så jag har blivit tokig.... Så om det är någon som har ringt eller smsat till mig på eftermiddagen vet jag nog inte om det. Försökyte själv ringa till min telefon nämligen och det gick inte ens fram singnaler. Men nu verkar den vara som den ska! 
Blää 

Puss & kram  
 
  

Kommentarer
Postat av: kajsan

hej fiduz,jag har en utmaning till dej i min blogg pössar

2010-02-02 @ 13:10:51
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0