Test

Trött

Ligger och lyssnar på ljudbok, precis utkommen från duschen... Lite piggare blev jag!
Var så trött när jag kom hem idag, trött på jobbet, dåligt tålamod, trött imorse.
Dom ringde klockan halv 7 imorse, VILLE INTE SVARA! Men det gjorde jag ändå....
Jobbade från halv 8 till 3, det känndes som aldrig dan skulle ta slut. Usch det finns hemska barn :( 

Nu kommer snart pappa och hämtar mig och Valtra.
Blev bjuden på mat idag för brorsan kommer hit upp ikväll, har igentligen ingen lust men jag måste i princip eftersom Valtra har matvägran här hemma, hon har inte ätit på 2 dar och jag börjar bli lite orolig! Men hon är pigg ändå, men hon måste ju äta! 
Kanske kommer in mer ikväll och skriver. Puss   

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0