Test

Idag fyller min SkruttRumpaTroll 22 år


På självaste slemmeldagen fyller hon 22 eller 21 eller 23 eller 100,
jag måste faktiskt tänka efter hur gammal jag blir?
1,2,3... jo men hon blir22! 
Jag tar på mig dom sexigaste trosorna jag har bara för det är din dag idag
(har precis duschat) 
GRATTIS Trollet 


Idag är det slemmeldagen och jag har varit hos TiiggeeelliiiTigger och ätit slemlor, 
men jag ät ingen slemmigslemma för jag åt vaniljbulle istället och KOLAKAKOR!
Mums...
Blir ingen middag här hemma fför det behövs inte efter dom kakorna!
Som synd är hade jag ju inte kameran med mig, jag hade fått så coola bilder på Sara, Rasmus & Patrik 
bara för dom är så C.O.O.L.A  
Hela Saras familj är så härliga man blir ju liksom bara så glad, och man känner sig bara lycklig när man träffar dom! <3

Projekt Disa går framåt..
Igårkväll lekte hon ihop med Valtra och idag har hon lekt själv med en råtta. Hon rör sig mer och mer för varje dag, fast hon stannar forfarande i köket (förutom när hon går på lådan)
Hon äter oxå ihp med Valtra och dom verkar trivas bra med varann.
Så det går framåt...

Jag var en sväng på stan idag oxå och inhandlade ett par eller två muminbyxor, man måste ju tänka långsicktigt :)
Fast dom andra ska Stina få!
Nu ska jag sätta mig och glo på tv, Mors!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha det där med troserna lät bra, du är så söt!:) Grrr:P

Tycker om dig min lille Tosse-tuss! <3

2010-02-16 @ 22:57:11

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0