Test

En dålig uppdatering men jag är superduper trött!

Precis hemkommen från Mamma & Pappa, varit där och ätit köttfärssås "GOTT" 
Tänkte skriva några rader typ två, för jag är skit trött! 

I onsdags fick jag jobba två timmar extra, slutatde 4 och gick sen till åby. 
Där fick jag mat, favorit mat "Bv speciallare" Vi "firade" Linnea att hon fyllt år... 
Sen fick jag skjuss hem av henne, skrattade hela bilresan hem.
Hade så ont i magen när vi kom fram, fan va kul vi hade!
La mig runt halv 11, 1½ timme försent... 

Torsdags jobbade jag, slutade 1 och tog med mig Tilda hem till henne. 
Där kalasade vi lite och jag fick hålla i Stina första gången. Det går som en stöt genom hela kroppen, precis som när jag höll i Tilda första gången. Man blir kär! 
Sen lekte jag och Tilda 3 timmar med lego och vi hade superduper kul.. 
Gick sen ner till åby och kollade på OS med Bv...
Gick och la mig 1 timme försent... 

Idag fick jag förlängd dag, istället för att sluta 1, slutade jag 5! 
Gick sen hem och damsög och duschade och åkte... 
Jag spelade många parti UNO me Love som är där i helgen igen m Brorsan.
Imorgon ska vi bygga upp lego staden... 
Puss & Kram   

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha nackdelen med att umgås med dig är att jag brukar kunna få sådanan där skrattanfall som aldrig slutar.. Fast det sägs ju att man blir gammal av att skratta så det är nog bra ändå! :)

Tycker om dig min lille Tossa! <3

2010-02-20 @ 15:03:32

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0