Test

Stressigt liv

Ni får ursäkta mitt så otroligt dåliga bloggande, de är inte så att jag har ledsnat men jag hinner inte bara...

Förra veckan bodde jag i princip i lastbilen, åka på kvällen - komma hem på natten - åka på eftermiddagen - komma hem på kvällen - åka på morgonen - komma hem på kvällen... Men jag älskar de!
Sen har jag hunnit med att vara förkyld och få hosta, vilket jag fortfarande har. Så nu livnär jag på mig på cocolana! Nina har varit och bott här så igår fick jag tillbaka min soffa och tvdosa - men det har bara varit trevligt att ha henne här.
Pappa skjutsade jag in på akuten igår - han blev kvar där och är inlagd. Blodpropp i lugorna, så han blir kvar där några dagar. Jag var där igår och idag, fast jag hittade bättre idag. Igår gick jag vilse i 20 minuter och åkte hiss upp och ner i hela sjukhuset. Tillslut hittade jag ner i källaren och träffade en kille med cowboyhatt som jag följde efter och tillslut hittade jag rätt hiss. Men sen fick jag lära mig en genväg, jätte smidig tyckte jag. Mamma var väll inte riktigt lika imponerad idag när hon äntligen kom upp, flåsande och frågade om det inte fanns någon hiss?!
Pappa hade träffat på Angelica där strax innan vi kom upp, hon var där och hälsade på sin mamma som oxå hade fått åka in akut igår. Så då stod jag där och pratade lite skit med henne...
Annars så just nu är jag jävligt trött på min grannar som tar min parkering - dom ska ge fan i den!
Nu skiter jag i om dom kommer ut eller inte, jag har gått och lagt mig!
De var väl min dag eller dagar med lite uppdatering!
Hoppas ni mår bra
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå! Hälsa pappa från mig, hoppas han piggnar till fort. Kram!

2010-12-02 @ 07:42:51
Postat av: Linnea

Låter mysigt med ditt lastbilsåkande! :D Hälsa Björn från mig, hoppas han blir bättre snart!!

2010-12-02 @ 12:18:28

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0