Test

Fredag

Ledig! 
Jag tyckte jag hade garanterat mig och försökt att säga till alla på jobbet att imorgon måste jag vara ledig, men tyvärr hade inte alla tagit del av den informationen. Telefonen ringde klockan halv 7, men jag svarade inte... Försökte somna om istället, men de sket sig ju för då var det plogning utanför...
Så jag ringde jobbet och sa att jag kommer ner och äter frukost med er, sen skulle jag skruva ihop två vagnar till köket (det hade min chef sagt att jag skulle göra)
Jag hade fått 1 timme extra för de, men nu är det så att det tar inte 1 timme att skruva dom där vagnarna, det tar typ 2 eller 2½...
Men jag blev avbruten för en sväng in till Södertälje 
Pga: 

Malin hade kört av vägen! 
Han var otroligt skön den där killen, som hette Rikhard... 
Jag fick hjälpa till att trycka på knapparna och han kallade pappa för gubbjävel, hahaha... 

Efter de gav sig pappa och jag iväg till Ikea och när vi stod sen i kön, dök den här människan upp bakom oss...
Leif Andreé
Fast de tog ett tag för mig att koppla vilken film jag hade sett han i. Först sa jag till pappa att de där är en skådespelare.
-Jaha, sa pappa.
Sen kom jag på att det är han som spelar komisarie Späck (den filmen såg jag och pappa för en vecka sen)
Så för att vara lite diskret skrev jag på min telefon: det är komisarie Späck! Sen gav jag telefonen till pappa... 
Han läser men han fattar ju ingenting och säger högt:
- Ja, späck det var en sån jävla dålig film! 
(då ville jag bra sjunka genom golvet) 

Berättade detta för Uffe idag som säkert skrattade i en kvart... 



Kommentarer
Postat av: kajsa

hahahah fan va jag skrattade när jag läste vad din pappa sa :)

Läskigt med bilen,jo det är hallt ute nu.

kram

2010-12-18 @ 20:52:59
Postat av: Linnea

Haha låter som något jag skulle kunna kläca ur mig också.! :P Hälsa Malin att man ska vara på vägen och inte stå bredvid! ;) Hoppas du mår bra annars lilla skrutta! :) Blir nog ingen simning för mig den här veckan bara så du vet.! Men du verkar också ha fullt upp! Men ska försöka åka förbi dig nån gång i veckan så du kan få din julklapp! :) Puss på nosen

2010-12-19 @ 11:18:16

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0