Test

Sjukare än sjukast

Nu man vaknat efter ha sovit en hel helg.
Jag la mig i fradags kväll direkt efter jobbet, då hade jag hostat sönder ryggen så jag knappt kunde stå upp, senare den natten fick jag feber och illmående.
På lördag kom jag nte ens upp från sängen...
Idag har mamma varit här iallfall och gjort omelett, så jag fick något vettigt i mig som hon uttryckte sig! Man kan tydligen inte livnära sig på alvedon och cocilana...
Nu är jag betydligt friskare, men blir hemma imorgon oxå efter som febern inte riktigt har släppt än!

I veckan har jag iallfal jobbat, lite kämpigt i början av veckan men de gick bättre och bättre!
Förutom i fredags, då kände man sig lite vissen...
Kommer inte ihåg så mycket mera av veckan mer än att jag var ute och åkte 4hjuling i torsdags, de var kul!

Nu känner jag mig lite trött igen och det är nog dags att sova för natten...
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: kajsa

krya på dej min vän du får se till att bara villa och dricka mycket the lugnar ner halsen.

en krya på dej puss får du från mig pussar

2010-04-11 @ 21:36:10
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0