Test

Lugn kväll

Idag blir det filmkväll i soffan, vilket behövs. För jag var verkligen skit trött när jag kom hem.
Man blir ju de när man flyger runt hela dan på sin kvast och leta påskägg. 
Så idag blir det film, Rasmus på luffen som pappa fick åka och hämta för att slippa alla diskussioner, det har jag haft nog med den här veckan. 
Igår stängde jag och som sagt jag har inte riktigt haft tid att skriva eftersom tiden bara försvinner. 
Men dagen var okej, men var så otroligt trött när jag kom hem... 
I tisadags vet jag faktiskt inte vd jag gjorde! 
Måndagen var nog roligast den här veckan, för då var Linnea här. Vi pratade om allt mellan himel och jord, det är bara synd att dagen går så jäkla fort. Hade varit så mysigt om hon kunde stannat längre...
Men vi träffas snart igen hoppas jag!

I helgen hade jag tänkt vara med Kajsa för jag har verkligen längtat efter henne, även om det inte var så länge sen vi träffas. Men jag får sånna perioder då ja bara längtar! Men nu skulle hon jobba i helgen igen så det blev inte så...


Dricka lite sprit skulle vara bra bara för att tömma huvudet en liten stund.
Lite för mycket tankar och känslor just nu!

Kommentarer
Postat av: kajsa

naaaaw jag saknar dej åxå vännen :)

Men snart ska vi ses,det går fort :)

Hoppas att du känner dej bättre i morg och att du drömmer vackra drömmar.

puss

2010-04-02 @ 21:42:37
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0