Test

Kasstat pinnar

Jag mår bra, eller jag mår okej!
Att ha någon i huvudet hela tiden de är de som är det jobbiga och att man har bränt sina chanser, det är kanske det jobbigaste.
Man går ju mest och ältar saker även om jag vet att jag inte kan ändra på något de vet jag mycket väl, nu är det som det är -Jag vet det men fy fan vad jobbigt det är att veta att det är JAG som har gjort bort mig och inte tog chanserna när jag hade dom.
Jag ångrar mig som fan!

Idag har jag varit i skogen och äntligen fick jag kassta saker, kassta, kassta,kassta... De var skönt för stunden!
-ska du inte skrika lite oxå undrade Kaarina?
Men de gjorde jag inte, tror inte de hade känts bättre!
Jag lämnade telefonen i jackan när jag var på lunch, man vill ju inget hellre än att få ett sms av rätt person så är det ju och man blir ju besviken om man inte skulle få det! 
Men  jag fick ett sms som gjorde mig ganska glad, ett litet hopp...
Men nu vet jag inte, det känns som det är rätt kört!
Jag tror inte han har några kännslor kvar för mig...
Mycket stelt idag
Jag ville typ säga massor men dom orden kom liksom inte fram!
Jag vet ju att första frågan måste ju vara den man allra hellst inte och vill ha svar på...
Är det helt kört?

Jag gick in som en vinnare men ut som en förlorare...
Helvete Ida hur lyckas du?!

Mycket besökare på den här bloggen, gillar ni mitt jävla helvetes liv?

Kommentarer
Postat av: kajsa

älskar dej gumman,tänker på dej.

Du är stark du klarar detta det vet jag :)

Du har ju dina vänner och vi stötar dej.

Du svara inte igår på mitt sms men förstod att du kanske inte orkade då.

Bara ring om du vill prata det vet du.

Puss

2010-04-28 @ 20:02:51
URL: http://www.barrets.blogg

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0