Test

Imorgon är det valborg

Fan vilken dag det har varit idag!
Först vaknar man upp och är på skitdåligt humör, bråkar med två personer redan innan halv 8...
Sen har man världens minsta tålamod på jobbet oh är helt seg i huvudet. Jag fick frågan hur mår du? många gånger idag.
Jag råkade knäcka fingrarna oxå när ja skulle ta tag i ett barn och det känndes som man fick el i hela kroppen, jävla unge...
På lunchen idag välte en unge ut en hel soppskål oxå, då räknade jag till 10 många gånger!
Men det känndes lite bättre efter lunchen och efter jag äntligen har fått åka och hämta mina hundar har det kännts faktisk riktigt ok!
Dom hade haft det jätte bra och var välkomna tillbaka och hon var jätte mysig. Snacka om vilken packning jag tog med mig hem, för flera månader typ...
Nu ligger dom här i sängen och sover, jag älskar dom!

Imorgon är det fredag, grillning hos @ngelica och Matte och alkohol, yes!
De kan behövas efter en sån här vecka!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: kajsan

ha så mysigt i morg men ni får klara er utan mig.

Saknar er PUSSAR FRÅN BARRET

2010-04-29 @ 21:21:10
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0