Test

Igårnatt

Msn konversationmedelande
Igår 22.50
Kajsa: gud ja e fuuul chefen har hällt i mig mycket å ja ska upp 7 imorg
Idag
Jag: HahahaHahaHaHahahahahahahaHAhaHaHaHaHahaHahahahahahaha.....


Sms konversation inatt
Jag: Sov gott <3
Linnea: Du också <3 
Jag: Sover inte du? Du är en riktig iten nattmänniska du... 
Jag kan inte sova idag ligger bara och vrider och vänder på mig. Puss  
Linnea: Nej det gör jag inte, men nu ska jag allt susse (-ett typiskt Linnea uttryck)
Sluta vrida på dig nu, det ärdags att sova bums! Jag skickar lite sömnpulver.! De är ljusblått och ger fina drömmar!
Jag: Tack :) Jag känner mig genast mycket tröttare. Puss
Linnea: Var bra, jag är busig så jag får se när jag somnar! :)
Jag: Vad jag tycker om dig! 
Linnea: Jag tycker om dig också! väldans väldans mycket <3 
Det där gjorde mig på väldigt bra humör inatt... 
Tack Linnea!!!!
   





Det tog över tre timmar innan ja somnade inatt!
Kanske var jag kissnödig, jo lite...
Men det var inte det!
Vände på mig och tänkte på Hera, där sitter hon ensam med Tessy i en bur och längtar hem.
Blev ledsen...
Vände på mig igen och la mig till rätta...
Tänkte på dig, fylldes utav saknad...
Där var felet! JAG SAKNADE DIG!
Ville du skulle ligga där brevid så jag kunde få hålla om dig, vill, vill, vill!


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahahah ja jag skrev till dej men mindes inte att du skrev tillbax,jävla annika jag spydde när jag kom hem hihihihihi.

va länge sedan jag spydde :) urch men klarade av att jobba idag iallafall.

puss på dej

2010-04-24 @ 15:44:01
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0