Test

Cocillana

Just nu ligger jag i sängen men det känns som jag är halvvägs till toaletten för att köra ner fingrarna halsen så jag kan spy och bli av med mitt llamående...
I lördags hade jag dock inte behövt köra ner fingrarna  halsen, det hade räckt med att jag bara ställde mig upp (vilket jag oxå testade, för upp och kissa de måste man nån gång ibland) Men för att slippa kassta ner huvudet i toaletten så sprang man till toan, kissade och sprang tillbakade till sängen och lägga sig helt orörlig tills illamåendet släppt...
Igår slapp jag det här,men imorse var det tillbaka igen... 
Nej, jag är inte gravid, jag tål helt enkelt inte morfin. Det tar död på mig! 
Det hjälper mot hostan men bivärkningarna jag får av den är:
*Illamånde & kräkningar
*Hallunicationer 
*Knäppa drömmar 
En kväll när jag hade gått och lagt mig flyttade jag mig i sidled i sängen, jag kände mig ungefär som om jag var en krabba. Öppnade ögonen igen men jag låg på samma ställe som jag låg på förut och inte halvvägs igenom väggen till köket som jag trodde... 
Andra gången jag blundade sjönk jag igenom madrassen, längre längre ner men det fanns inget golv bara ett stort svart hål som man trillade igenom...
Även om det känndes lite läskigt, känndes det ändå rätt behagligt ändå så då struntade jag i att slå upp ögonen och somnade så. 
Medans man tagit den där medicinen har man inte känt sig lika ensam heller, det har varit massor av människor här som pratat, tänt och släkt lampor, legat i sängen... Men dom är alltid borta på morgonen igen... 
Men det som fick mig att sluta dricka den här gången (och för att hostan har blivit betydligt bättre) var att en natt drömmde jag om fem små äckliga gröna troll med balettkjolar som dansade runt min säng och sjöng låten John Deere Green, DÅ FICK DET FAKTISKT VARA NOG!
 
   

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0