Test

Hos Tiger IGEN som vanligt!

(Rasmus skriker i bakgrunden,  han vill absolut inte sova idag)
Nu kanske  ni förstod att jag sitter hemma hos Tiger och kollar på unga mödrar och lär mig lite norska!
Annars idag har jag jobbat på förskolan, vanlig dag slutatde kolackan halv 5. Imorgon jobbar jag till 12, fast jag kunde lika gärna jobba till 7. Jag vill inte vara ledig, jag tänker alldeles för mycket nu.... 
På dåligt humör är jag oxå, fan ta dig!!! 
Att vara här är som min terapi ;)

Jag vet inte vad jag vill, HJÄLP MIG!

Nu tror jag det är dax att dra hem, Rasmus ligger i Tigers knä som sitter här brevid. Tänk om man hade ett sånt där litet troll och siita och gosa med.....
Sov gott på er gott follk
Älskling, var har du tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är bra att du har en terapeft, det behöver vi alla tror jag! Stressa inte upp dig för du vet vad, för det kommer att ordna sig!

2009-09-04 @ 14:47:32
Postat av: kajsan

Svar:Ja bra Fiduz :) skulle vara roligt om du följde med :)

Ha en riktigt mysig helg å ring om det är ngt.

Puss å kraaam

2009-09-05 @ 16:11:22
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0