Test

Det är fjortis förbud på min blogg!

Svar till den där mega störda människan som ha varit inne å min blogg och komenterat:
En traktor är en typ av fordon som främst används för att dra släpfordon och för att bogsera, bära och ge kraft åt olika typer av jordbruksredskap.
Förstod du nu vad en traktor är?

Oftast så syns dom ute på åkrarna (ska jag förklara vad en åker är oxå?)
Helt störd människa, sök för dina problem.... 


Jobbat idag, 7-13 så det var inte så jobbig dag.... 
Brottom hem för att byta kläder, sen iväg till Bästa vännen för att få vara med och pressa halm, 
(det är jobbigt att se traktorn utan lastare) 
Men så mysigt att få sitta där igen....
118 balar blev resultatet, skit dåligt!!!

Provade mitt nya dusch"handtag" som man kan ändra strålen på, rekomenderar den stark... :) 
Nu ska jag kolla på Wallander. 
Kyss 

Älskling? Du vet...  
 
 
  


Kommentarer
Postat av: kajsan

hehehe bra skrivet där fiduzen :)

åhh ska koma å kolla på ditt durch handtag Ler.

Mitt funkar då inte,ja du förstår hihihihi.

Sov gott vännen pussar å kramar

2009-09-09 @ 22:47:31
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara

Vadå testat handtaget.. och stark stråle? Hahaha.. jag borde vara tyst och inte tänka så mycket snusk

2009-09-10 @ 08:35:42
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0