Test

Torsdag utan pangkaka!

Det är svårare att anpassa sig efter anpassningarna än att vara den som bestämmer anpassningen!
Du har bestämt, men jag har har inte gått med på det!
Jag vill inte...
Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut!

Pratat med Kajsa nu ikväll,
Den vanliga Kajsa har jag pratat med och det var så otroligt roligt att höra din vanliga röst igen!
Lika mycket skit som vanligt, fast du inte har något att säga.... 
De är tur jag har dig... <3 
Får se om jag åker IN till stan eller om jag stannar här UTE i Taxinge imorgon!
Haha....


svar: Ja, kära bror jag har gjort ren den så nu är det inga svarta prickar längre! Har dessutom fått två obejtiv till av pappa, som jag ska ut och testa någon dag!

Dom är lite bättre än mitt, har du sett mitt linslock förresten?!
Det försvann i lördags....
Mycket märkligt! 


Ha en bra kväll på er! 
Imorgon bär det av till kumla!
Kyss och slem


 


Kommentarer
Postat av: kajsan

hihi skönt å höra din röst med :)

skönt att prata av sig lite LER.

Ja vi fårse om du åker IN till södertälje i

morg,det vissar sig,hahah duser ja lär mig.

Skulle va skoj om du kom.

Jahap man får lägga sig och se hur morgondagen blir.

Men ska ja va ärlig så känns det lite jobbigt å gå utt å träffa alla alkohol påvärkade människor.

Tycker dom är rätt läskiga.

Men tur att ja har sara med mig hihihihi.

Gick det bra å durcha?hihihihi

pössar

2009-10-15 @ 22:16:37
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0