Test

Lördagsfull!

Onykter och jävligt kramgooo, men man får vä inte utnyttja människor för de va?
Näj jag ska vara ordentlig ikväll, hade jag tänkt...
Skickade just iväg ett sms...
Jag är förjävla flörtig nu, lyssna inte på mig!

I övrigt så är jag jävligt besviken på dig, du kunde ju ha ringt igår och berättat att tidsplanen inte höll...
Eller idag och berättat vad som hände igentligen igår!
Jag var arg igår, jävligt arg, men idag är jag mer besviken!
Du kunde ju ringt och förklartat, men skiter du i mig så kommer jag skita i dig!
Det är du som bestämmer.....


Angelica & Matte åkte precis ich jag är mitt uppe i en sms konversation, jävligt dålig ide!
Jag kommer ångra mig något grymt mycket imorgon, tänk vad den där jävla baccardin kan ställa till med!


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0