Test

Ha inga förhoppningar

Lilla du!
Ha inga förhoppningar och tänk inte på mig, för det sista jag vill är att hoppa in i ett förhållande!!!
Jag hoppas du förstår att jag vill bara vara vänner...

Jag hatar när folk leker med mig, för det gör så jävla ont!
Men jag kan faktiskt leka lite med folk oxå, de har nog dom flesta gjort... 
I bland när man säger eller gör saker för att det verkar bra för stunden, men du menar inget med det! 
Dock har jag inte gjort så i det här fallet, jag tror inte ens jag har flörtat för de här har redan känts fel från början. 
Man kan liksom inte sitta och gosa med en person och ha någon annan i huvudet, iallfall fixar inte jag det jag blir jätte äcklad! 
Vart har han fått dom singnalerna ifrån till att jag ska vara intresserad?! 
Då kommer du få vänta ett tag, ett bra tag så vänta inte på mig!
 


 

Kommentarer
Postat av: kajsan

Du har så rätt i det du skriver vännen.

Kärlek är då inte lätt,det svåraste är nog den olyckliga kärleken.

Skulle ha ringt dej men har varit så tröt idag.

Vi hörs gumman pössar

2009-10-05 @ 22:35:50
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0