Test

Han skrämer mig...

Jag är förföljd av ett sånt där grönt otäckt monster med lilla slemmiga prickar.
Han gör allt för att göra mitt liv till ett jävla helvete, så fort jag ställer mig upp slår han undan benen på mig så jag inte kan ta mig framåt. Han står där och kollar ner på mig och räcker mig en kniv och ler...

Inte ens i mina drömma låter han mig vara!
Jag har inte skrivit på ett tag i min blogg, jag vet det!
Men allt är upp och ner nu, jag tänker inte riktigt klart. 
Jag försöker inreda min lägenhet samtidigt som jag vill flytta härifrån, bort, bort LÅNGT BORT! 
De är alldeles för mycket tankar i huvudet för att dom ens ska få plats i huvudet... 
Allting handlar om allt och ingenting. 
Och nej, svaret är nej INGEN JÄVLA PSYKOLOG! 
Hellre dör jag.... 




   
Älskling
Jag insåg för länge sen att du inte har några känslor kvar mig, allting är borta!

Jag sitter inte längre och stirrar på telefonen i flera timmar för jag har lärt mig nu att du ringer inte även om du har sagt att du ska göra de, du ringer inte alls!
Om jag vill få ett godnatt sms så kommer jag få skicka det själv...
Du har inte längre något behov av mig för jag kan inte längre ge dig något du inte kan få hemma.
Jag har insett en jävla massa på sista tiden!
Men de som gör ondast är att du inte har hållt de du lovade mig, du skulle berätta att du inte längre har några känslor för mig.
Du hade sparat mig så oändligt mycket tårar om du hade berättat för mig, även om jag visste att det aldrig skulle bli vi...


Kommentarer
Postat av: kajsan

love you vännen,duvet att du alltid har dina vänner.

Det kommer ordna sig,ska du se.

Finns här för dej pöss

2009-10-03 @ 22:59:03
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0