Test

Tiger en räddande ?? Tiger

En rymning hem till Tiger idag... 
Vilket var lika mysigt och BEHÖVLIGT som vanligt! 
Vet du att jag tycker om dig?
Skiiiit mycket tycker jag om dig! 
Tackar så mycket för maten, ledsen att jag inte åt upp bönorna. (håller upp höger han) Jag lovar och svär (fan) ATT JAG SKA BÄTTRA MIG PÅ BÖNOR!
Puss på dig!

Annars skit som vanligt, inget jobb och ingen Bv....
Och duschen hjälper tyvärr inte mot ensamhet annars skulle ju allt vara frid och fröjd!

Välkomnar Erik också som har hittat min blogg...
Jag är ledsen att du får se min sämsta sidor här!

Men jag ska berätta en rätt så kul sak, för i lördags när vi hade familje träff så satt jag och min mamma och pratade. Hon frågade då hur det hade gått med min skinksås jag gjorde, det var samma dag du var där så därför frågade hon om du också hade fått smaka?!
- Nej sa jag, Erik kom vid halv åtta!
- Kommer Erik vid halv åtta, skriker pappa då, så hela jävla huset hörde!
Sen var du samtalsämnet den kvällen....
Sov gott!

Jag fick också reda på att min favorit syrra är gravid, GRATTIS Syrran!
Lite avundsjuk...
(ännu mer nu när man träffat Rasmus idag)

Kajsa jag hoppas för din egen skull att du tänker lite på det jag sa till dig ikväll, annars kan det sluta illa!
Det är bara ett litet tips...
Jag tycker ju om dig!
Nu ska jag sova, fick jobb imorgon halv åtta till två!
Pussar

Ps. Tack för ett efterlängtat sms idag...


Kommentarer
Postat av: kajsan

hihihi tycker om dej med vännen det vet du :)

Ja det blir lätt misförstånd,ja visste inte att du satt å vänta på mig,urch känner mig som en dålig vän,fattar inte att ja snurrar till saker hella tiden,nä får skriva upp precis allt i almenaka,så ja inte snurrar till mer saker.

Har bara haft så mycket i huvudet duvet grubel.



Blev nu glad när ja läste att du fick jobb,för när vi prata om ditt jobb fick ja en kännsla av att du kommer få mer jobb,men sa det inte till dej.

Hahaha kanske ska bytta jobb som sierska eller vad tycker du?

Sov så gottigott pöss

2009-10-13 @ 23:30:01
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0