Test

DEt lät bra igår, men idag....

Usch, man vaknar upp med huvudevärk och den där äckliga smaken i munnen dagen efter man har druckit!
De är fan ingen höjdare!

Jag drack inte specielt mycket igår, men när man inte mår bra samtidigt så blir resultatet att man druckit dubbelt så mycket!
I övrigt vet jag precis vad jag gjorde, fast idag vill jag hellst glömma de!
Man säger saker när man är onykter bara för man är lite modigare....

Linnea jag gjorde som du sa, eller som vi kom överens om OCH DE VAR JÄVLIGT TUR!
Den känslan hade jag imorse....
  
Jag somnade på soffan när jag hade pratat med dig och hur jag låg där, de var en fråga jag ställde mig när jag vaknade? Jag låg som ett L med benen på väggen och huvudet hängade ner från kanten....

Nu ska ag hoppa in i duschen, BOSTA TÄNDERNA (jag har hittat min tandborste nu, den låg i fönstret) och sen ta tag i disken.... 
USCH!  


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var nog bra att du gjorde som du gjorde, tror inte du hade mått bra annars! Tänkte på dig innan jag somna..

men du det lär inte speciellt skönt det där.! :P Hur mår kroppen idag då? Går du runt som ett L kanske?

2009-10-18 @ 16:08:54

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0