Test

Fredag den 13de igår

Vissa hde otur hörde jag, med arga telefonsamtal =)


Igår kidnappa Linnea mig till Strängnäs för en partykväll, var inte på festhumör men de var kul ändå att träffa lite nytt folk och "gamalt". Ida var med, det tyckte jag var jätte kul att träffa henne igen, hon är bara för underbar! 
Vi gick på UNDERBAR, jag tyckte stället var ganska bra ifall man jämför med Södertälje. Bättre musik var det defenetivt iallfall! 
Vi var väl hemma till halv 2 tror jag, sov hos Linnea i hennes mysiga rum. Hon har en stor anslagstavla som jag är otroligt avundsjuk på. Där har hon massor av kort, fina brev och små söta lappar. Låg och kollade en lång stund på den imorse innan vi gick upp och åkte hem. 
När jag kom hem åkte jag direkt till mamma och pappa för att hämta Valtra, hon sov där inatt. Det var jätte svårt att lämna henne och jag var överlycklig och hon med när jag hämtade henne imorse. Han dock bara träffa henne i 20 minuter sen bar det av till Ikea med @ngelica. 
Handlade ramar som mamma och pappa inte hade hittat, men nu hade dom plockat fram mer.... 
Galjar blev det oxå, vilket var nödvändigt. 
Sen på Willys, köpte onyttig mat... men ikväll blir det korvstronganöff... 


Pratade med min älskling syrra igår, jag saknar henne såååå, så jag var bara tvungen att ringa!
Hon lärde mig om ödlehångel, de ni, har ni testat de någongång?
Nä tänkte välde, de e bara hon som e lite knäpp!

Linnea tack för en underbar kväll/natt igår mysigt! 
De får vi göra om... 
Syns på bloggen att du varit hemma idag, tjejen hur lyckas du med det där?
Inte bra, inte bra...
Hahaha

Nu ska jag pyssla, mors på er!

Känslor i stora lass, det svämar över!






Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättekul att ha dig med!:D Du är så bra, blir glad av dig!Är säker på att Ida tycker du är underbar också! ;) Ida och Ida tycker jag låter så gulligt!

Jag var inte heller på festhumör igår, trodde att jag skulle vara det.. Men var inte riktigt på topp, men blev bra ändå tycker jag, extra för att du var med!

Du, jag vet inte vad jag lycakdes göra på bloggen som tur är kunde jag återställa den igen.. Pust!

Mysigt att ni åkte till Ikea! :) Längesen jag var där nu, du är ju lite av en stammis!

Sen får vi åka till Sydpolen snart också, det vore verkligen mysigt och kul att åka ruschbana! Jihuu

Ha det gott! Vi syns och hörs!

2009-11-14 @ 18:22:06

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0