Test

En dag på förskolan

Har precis kollat på kärleksfilm, fast kommmer inte ihåg vad den hette...
Handlar om en radiopratare iallfall som ger kärlekstips till folk som ringer in.
En dag ringer en tjej in och fråga hur hon ska göra med sitt förhållande och får till svar att hon ska dumpa killen vilket han hör... Tjejen lyder nartuligtvis rådet!
Han tycker hon har förstört hans liv och tänker nu göra livet surt för henne... 
Det slutar ju såklart att dom blir kära och lever lyckliga i alla sina dar! 
En typiskt amrekansk romantisk film alså.... 

Tänk om mitt liv kunde vara sådär, kärlek vid första ögonkastet och romantiskt! 
Usch vad jag längtar efter kärlek i mitt liv! 
Gimme NOW! 

Idag har varit en rätt pissig dag, kom till jobbet imorse och det var totalt kaos... 
Vikaren som vikar för mamma var sjuk och inga mer vikarer fanns. 18 barn på två pers blir rätt mycket! 
Vi löste det som så att 2 var fick gå över till dom andra tre avdelningarna, så var det bara 12 kvar.
En unge låg bara på golvet idag, inne i dockvrån, nedanför datorn, precis vid dörren och  ute i hallen när vi skulle klä på oss. Jag frågade gång på gång om hon inte mådde bra men hon svara bara att hon var trött.. När hon sen låg i sandlådan också, tog vi in henne och ringde sen efter hennes mamma sen spydde ungen. Jippi, magsjukan har börjat! Sen hade jag en unge som bara grät och grät ute för att han inte fick leka med en skopa som en annan unge lekte med, han skulle bara ha den. Sen sätter nästa unge igång och gråta och sen en till. Samanlagt hade jag tre barn som grät av olika andledningar. Då känner man sig rätt så otillräcklig!   
Det var min förmiddag de! 
Eftermiddagen gick lite bättre, hade 8 barn till mellis själv men det är rätt okej så länge dom inte kommer på att man kan ha matkrig! 
Vilket som tur var jag slapp idag! 

Nä det är en dag imorgon oxå, kom just på att jag jobbar... 
Slutar tidigt imorgon (hoppas jag) men då börjar man ju tidigt oxå. 
Godnatt på er 
Kyss
 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Kära nån vilken dag,och inge roligt när magsjukan är igång.

Se nu till att hålla dej friskt till helgen.

Men mysigt med filmkväll,själv kollar ja på efterlyst.

Ha en mysig kväll och hoppas det blir en lugnare dag för dej i morgon.

PS klart du kommer hitta kärleken,det finns en själsfrände åt oss alla :)

En del har bara turen att hitta den rätte på en gång,medans en del får vänta lite.

Men den som väntar på ngt gott thihihihihi ler.

PUSS MIN VÄN

2009-11-18 @ 21:34:27
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: kajsa

Kära nån vilken dag,och inge roligt när magsjukan är igång.

Se nu till att hålla dej friskt till helgen.

Men mysigt med filmkväll,själv kollar ja på efterlyst.

Ha en mysig kväll och hoppas det blir en lugnare dag för dej i morgon.

PS klart du kommer hitta kärleken,det finns en själsfrände åt oss alla :)

En del har bara turen att hitta den rätte på en gång,medans en del får vänta lite.

Men den som väntar på ngt gott thihihihihi ler.

PUSS MIN VÄN

2009-11-18 @ 21:36:37
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Oj det lät kämpigt det där! Du skulle varit med på våra Idol-audition istället! ;)

2009-11-19 @ 19:47:59

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0