Test

Hemlis....

Ifall det blir en tjej...
  
 
Ifall de blir en kille...


Idag har jag (mer än att bara kollat på barnvagnar och drömt mig bort):
* Fått min TW-leverans
* Kollat på Tv
* Suttit vid datorn
Sen tyckte jag det var dags att göra lite nytta så jag åkte en sväng till Tiger & Rasmus, åt godis, glass, maränger & kolasås, (har ni hört de förut?)
Det är bara för de e såååå GOTT!
Gjorde en bra deal idag oxå, Tiger käna såklart bäst på den men de gör inte mig något eftersom jag fick som jag ville eller jag fick de jag ville ha! En mycket bra deal!
Vi var ute och gick en promenad idag också, de behövde jag fast jag mådde jävligt illa....
Vi var och gungade jag & Rasmusen, Tiger låg på bänken mittimot, de va såå mysigt! Tänk om man kunde ha de så varje dag!!
Nu är det dags att sova tror jag, klockan blir nu alldeles för mycket varje kväll men de har väl sina skäl...
Tänker på dig <3 HELA TIDEN, jag längtar efter dig!
Panik Ångest....!

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL SOM VANLIGT MIN UNDERBARA TIGER!
John Holland 4 ever!

Det finns en bra sak med Berga och det var du!
Sov gott
(Ps. Jag är inte gravid, men skulle gärna vilja)



Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

HAAHAHHAAHAA! Den där gamla bilden! :D Galet. Tack själv för en underbar kväll. Och bra deal! :P Pussinuss!

2009-07-23 @ 08:50:57
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: kajsa

hhihihi fina barnvagnar

2009-07-23 @ 13:30:15
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag gilla den rosa! kan du inte köpa en sån så kan du köra mig i den! ;)

2009-07-27 @ 11:48:19

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0