Test

Bad day

Vaknade på skit dåligt humör tidigt imorse.... tänkte på dig!
Kollade på Linnea som låg och sov brevid mig och blev på ännu dåligare humör när jag kom på att hon åker till Mallorca i två veckoroch jag kommer sakna henne grymt mycket.
Blev skit förbannad när ja kom på att du också snart ska åka bort på kärlekssemester (men inte med mig) 
Sen slutade det med att jag grät när jag tänkte på att du inte har ringt på flera dagar....
Men sitter man och håller någon i handen hela dagarna (och om du nu skulle släppa taget i någon minut) Så skulle du iallfall inte kunna prata för då har du tungan nerkörd i hennes hals. Jag ska inte säga att jag förstår, för de ör jag verklien inte när du säger att du fortfarande älskar mig. 
Det är bara något du säger som garanti för att jag ska stå där brevid dig och slicka dig i örat när du känner för de!!! 
Annars har du inget behov av att verken se eller prata med mig. 
Även om du inte vill ha mig så kan du väll vara schysst att säga sanningen till mig!     
  


Kommentarer
Postat av: kajsan

puss lilla fiduzen,jo jag e åxå på lite dåligt humör idag,har ont i huvudet.

ja jobbar ikväll med men det blir inte så lång stund.

ha en trevlig dag å hälsa linnea kramar

2009-07-09 @ 11:40:39
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Lite toka, vet du att jag kommer tänka på dig nu när jag är ute och far! <3

2009-07-11 @ 11:26:03
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

PUSS! Jag vet hur det känns. Det suger, det är förjävligt, idioter är vad dom är egentligen..

2009-07-16 @ 20:50:54
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0