Test

Jag har blivit med tvättmaskin!

-Jag som trodde jag var störd i huvudet, men det var jag ju oxå!!!

Nu har ja lagt mig i sängen på precis samma ställe som jag låg på för 1,2.... nästan sju sen. 
Under den tiden jag inte legat där har jag varit en stund hos @ngelicka och pratat porrfilmer (hon har ju en hel massa hemma). Nä ja skojjade bara.....
Jag berättade för henne att jag håller på med en undersökning, för jag har nämligen läst att killar tycker inte det är särskilt sexigt med tights eller leggins.... och det stämmer hitills av dom killarna jag frågat!
@ngelica trodde inte på mig, men efter hon ringt Matte och frågat satt hon alldeles tyst....
De va lite kul får man ju säga!!!
Anledningen till att jag åkte dit var för att @ngelica rensat ut sin garderob och hittat lite jeans som hon inte ville ha eller kunde ha. Jag kunde ha alla! Så idag har jag lärt mig en hel del fula ord, för efter varje jeans jag testade kom något fult ord ut igenom hennes munn. Tror de har något med avundsjuka att göra, haha....

Sen på vägen hem svängde jag förbi Tiger, Patrik & Rasmus för att lämna "våran deal"
En kavel, en måttburk och en bakduk... 
(den fjärde saken hade hon redan fått)
Det var verkligen en jätte snabbis där, jag tror aldrig ja varit så kort tid hos Tiger förut å ändå var jag där i säkert en kvart... 

Som en sista tripp på min bilresa hem svängde jag förbi Maria och kolla hur det ick med hennes kort,
- det gick långsamt... 
Inget bättre gick det för andra saker som vi skull fixa, så jag åkte hem... 
Nu sitter jag och kollar på kort jag ska beställa och på kort jag ska bränna till Maria på kattungar å lite sånt... 

Träffade Bästa vännen idag också, berättade för han att ja blivit med tvättmaskin "kors i taket"
 Jag ska oxå få kaklat badrum, dusch och skåp under handfatet...
Idag är jag fan lycklig!
Imorgon ska jag gå ner till Uffe också och se om turen håller i sig ifall han kan fixa en hatthylla till mig!
Hoppas, hoppas, hoppas.....
Annars inget nytt att berätta!

Puss & kram skumbanan....  




Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

PUSS på våran deal. PUSS på dig.

2009-07-24 @ 23:55:35
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0