Test

Jag är en filmjölk!

-Du är en filmjölk!
 Så var det någon som sa till mig i min dröm imorse precis innan jag vaknade...
Hur ska jag tolka de?
Saras komentar: lite mer trögflytande än mjölk?
Jag sa då att det måste var en varning att jag inte skulle ätit den där pizzan jag käka idag, för efter den blev jag helt kallabalaj-knasig.
Sen pratade hon om lingon, om man ändå hade drömt om det. dom är ju jätte gulliga ju men filmjölk, de är ju inte ens snyggt i mustach.
Sofies komentar: men filmjölk är ju.. vitt och kladdigt
Det fick ju mig att tänka på allt annat än filmjölk (vilket hon höll med om)
Vi är ju i den åldern....
Nä de där med att jag skulle vara en filmjölk det är ett mysterium för mig...
Jag kollade liksom på Nalle Phu innan jag somnade, jag hade nämligen kollat på en skräckfilm med Meg Ryan så den var ioförsig inte så läskig. men när man ligger där och ska sova, de knarrade lite där, de lät lite här, bla.... Aaa ni vet!
Sara fråga mig vem det var som sa de dära, och jag har absolut ingen aning men jag tycker de låter som en Ior replik, eller va tycker ni?

Nä nog om filmjölk, pratar just nu med Sofie hon har kärleks problem som nästan alla andra jag har pratat med den här veckan, skönt att det inte bara är jag...
Hon ska komma hit, YES!!!
Jag har saknat henne, jag har typ inte prata med henne på evigheter beroende kanske på att jag inte har haft msn. Men nu kommer hon hit kanske.... De ska bli såååååå KUL! (kuk)

Annars då vad händer i mitt liv?
Jag var hos Kajsabajsa igår på middag, grodben och päckelsallad, men gott godis.....
Tack för en bra kväll!
I torsdags var jag hos Tiger, vet du att jag tycker så jäkkla mycket om dig sluffsen?
En underbar kväll/nattt med mycket behövligt prat, är så glad att jag har dig i mitt liv, du räddar mig....
killar, sex, berga och pannkakor, kan de bli mysigare?

Usch vad långt de här inlägget blir, tror inte jag har så mycket mer att berätta.
det blir bättre med uppdateringar den här veckan än de har varit.
Puss & kram Skumbanan.... 



Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Kärlek till dig, Filmjölken! <3 Vi är bäst. John Holland!

2009-07-20 @ 00:06:26
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0