Test

Man har ju inte tråkigt på msn

Fidilinuz säger:

hej skitunge

 mina fötter om man skulle sälja dom på lösvikt skulle de kossta 100 000 miljone per gram så sällsynta e dom. De e bara jag som har sånna.

- tiger.blogg.se ♥ säger:

Haha.

vaa?

Fidilinuz säger:

ja

det är ju bara jag som har dom

du e ju lite knäpp, va skulle du sälja din fötter för?

- tiger.blogg.se ♥ säger:

Mina fötter?

Dom är inte till salu!

Knäppis.

Fidilinuz säger:

men dom behöver du väl inte ha om du dör?

- tiger.blogg.se ♥ säger:

Men ja ska ju inte dö nu..

Fidilinuz säger:

nej men om 1000 miljoner år

- tiger.blogg.se ♥ säger:

Ja då ja.

Men då är mina fötter så äckliga & fula så ingen violl ha dom.

Fidilinuz säger:

jo då

- tiger.blogg.se ♥ säger:

då blir de dyra

Fidilinuz säger:

aaa, då kanske du kan köpa dig ett par rosa pelekan fötter när du flyttar upp till himlen

- tiger.blogg.se ♥ säger:

Haha,. jaa!


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0