Test

konversation...


Fiduz: Skulle du va den där söta?
Fiduz: Ja, de passar ju rätt bra.... Haha...
Tiger: Är jag inte det? :(
Fiduz: Jag trodde faktiskt du skulle bli Doris... Men de där funka ju bra de me....
Tiger: Doris??? :P
Fiduz: i hitta Nemo, dutänkte på kon, visst?
Sickan: hehehe ja söt e hon ju :D
Tiger: Doris? Kon? :P Jag hänger inte med längre.. Men okej.. Vem är söt? Doris? I hitta Nemo? :D
Sickan: nä du såklart :D
Fiduz: Jag sa inte hon var söt, de får du snacka me sickan om...
Tiger: Haha. :D Jag? Om du skulle se mig nu skulle du ta tillbaka det där direkt Sickan!!!!
Sickan: hahaha tror jag inte! du e alltid söt :D
Tiger: Nej, inte just nu. :P Sliten som fan..
Fiduz: Jag har sett den där människan idag och jag kan ju bara säga det att Tiger hon var.... (nu glömde jag bort vad jag skulle säga)
Sickan: hahahaha okeeej? :p
Tiger: Vaa? Vad var jag? :P Haha..
Fiduz.: om jag viska kanske hon inte hör, lova att inte berätta vad jag sa sickan? Tiger hon gick m pyjamasbyxor när jag kom idag. ko ihåg de va en hemmlis...
Fiduz: Hon e en riktig liten pyjamasfilur
Tiger: Vad smyger ni om?? Jag vill oxå veta??!! *haha*
Sickan: hehehehe jag lovar att inte säga nåt :D tummis


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

HAAAHAAAHAAAHAAAHAAAHAAHAAA!

2009-07-24 @ 23:56:05
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0