Test

Kärlek med Milissa Horn

Är du en av dom som var där när det hände,
eller saknar du någon du en gång kände?
Är du en av dom som gråter när ingen ser på?
Är du en av dom som berörs ändå?

Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut,
och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig rammla här omkring.
Det fanns en kärlek men den har brunnit ut..
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut.
Du säger att du minns att det känns som igår,
men det var för länge sen för att ens komma ihåg.
Jag som trodde jag var kvar, att jag börjat på nytt.
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen?
Du gav upp för länge sen...

När jag går därifrån och du håller kvar så vet vi båda två att det är såhär det känns,
när man hemligheter har.
När jag går därifrån så vet vi båda två...

Jag tror jag valt något som inte gör mig väl och om du inte saknar mig har du dina själ.
Men älskling flyg till mig, jag vill att du ska se att det regnade idag och jag tackar dig för det.
Har du en famn för mig?
Har du en famn för mig?
Var du än befinner dig, har du en famn för mig?

Jag har en sara
Söta lilla underbara Sara. 
hon spar sig till en man som kan älska som bara kärlek kan... 

Jag vet att jag döljer en sanning och att väntan inte leder någonsatans 
Älskling idag tog du steget ur vår sista dans...

Jag vill ha en sista chans, så därför frågar jag dig rakt ut: 
JAG VILL HA DIG NU SOM JAG HADE DIG FÖRUT!!
 

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0