Test

Jag bara sitter och latar mig!

Linnea fixar tacos medans jag sitter här, kännert mig otroligt lat ska ni veta....
"jag kommer snart Linnea, ska bara skriva några rader"
Idag och i helgen är jag hunvakt, mest åt Gun´n det är henna man behöver ha koll på.
Hon stoppar verkligen allt i munnen och hittar på en massa bus....
Samtidigt som jag håller ett öga på henne försöker jag använda min kamera och ta kort med det andra ögat, bäst blir det ju då jag fottar hundarna för då har man ju båda ögonen full koll!
Men jag försöker också på lite annat som på Kattla och hennes kalv, försöker också ta kort på kattungarna som är en vecka. Men det var lite mörkt men nån gång den här veckan ska jag lyckas hoppas jag. 
Kan tyvärr inte lägga ut bilder nu, eftersom jag inte skriver på min data, det får bli när jag kommer hem. Min data har nämligen pajjat, eller bredbandet har så jag måste lämna in det. 
Jag har nämligen testat telias nya sida, dom har chatt där så man kan skriva sina problem på chatten, MYCKET SMART! 
Fiduz ger ett STORT +! 

Jag löste nyss problemet för Linnea, hon kunde inte fatta hur det kunde vara samma musik på alla skivor hon satte i cdspelarne.... 
- Det satt ju två skivor i cdspelaren och hon tog bara ut den som låg överst! 
Jag är ju bara för smart.... 

Nu måste jag gå ut till Linnea och "min hund" nu har jag suttit och latat mig tillräckligt! 
Puss 
Sov gott min skatt!   


Nora

Valle

Gunn (den lilla pirajjan)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men du gjorde ju lunchen sötnos! ;D

2009-07-31 @ 17:54:15
Postat av: Sara

Ååh vad glad jag blev nu när jag läste dethär. man märker direkt om du är på bra humör Ida. Och idag är du på bra humör. BRA!!!!!!!! Pusspådig.

2009-07-31 @ 21:38:16
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0