Test

Ifall jag hade en pojkvän...


 Att träffa dig är det bästa som finns! 
Att få ta av dig tröjan och känna din mage mot min,
 då pirrar det i hela min mage och jag känner hjärtat hoppar upp och ner.
När vi kysser och kramar varann, 
vill jag inget hellre än att bara få kunna krypa in i dig så att vi två blir en. 
Att få sova brevid dig varje natt skulle vara som att bo uppe i himlen. 
Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går,.
En minut utan dig, gör mig döende!
Du finns i mina tankar innan jag somnar, dierkt när jag vaknar, när jag står i duschen
och när jag bara är...
  Alltid i mina tankar!
/Jag älskar dig


Ifall jag hade en pojkvän hoppas jag att det känndes såhär,
jag vet att man kan uppleva sånna känslor!
Minns du våra elektriska stötar?





Kommentarer
Postat av: Linnea

Fint skrivet, visst kan man sakna den där känslan!

2009-07-27 @ 11:52:10
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Man kan känna den känslan utan att ha en pojkvän..... fast då är man inte så lycklig.... mesy förkrossad..

2009-07-27 @ 13:42:52
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0