Test

En ny dag

Sitter just nu hemma hos Tiger "min räddare i nöden"
Vi har käkat jätte god mnat idag, tack så jätte mycket jag e verkligen proppmätt!
Tittat på Beck, ätit glass, kolasås och maränger, GOTT!!!  

"Jag skulle bara ringa och säga godnatt"  
Tänk om endå du gjorde så.... saknat dig som en galning idag, varför ringer du inte?
sista veckan med dig, eller har det kanske redan varit den sista dagen?
Jag hann inte ens säga farväl....
Jag älskar dig mer en något annat....

Träffat Tigers (B) idag, han var mycket snyggare i verkligheten.... riktig pudding!
Dom verkar så kära, mysigt att se Tiger lycklig!
Nä nu måste jag snart åka hem, fast jag inte vill.....
Pussar


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jävla sötnos du är! Tack för en underbar kväll. Det kommer fler sånna kvällar.. det bara vet jag! PUSS. <3

2009-07-21 @ 01:06:47
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0