Test

Etta par rader innan läggdags.....

Måste väll skriva ett par rader när jag ändå sitter vid datorn
(har fortfarande inte fått hemm mitt mob-bredband)
Har just kommit hem från coop, varit och handlat med pappa och kört nya bilen på motorvägen....
Pappa höll ju på att skita ner sig som vanligt (han är otroligt bilrädd). På förra bilen satt han och drog i handbromsen, nu sitter han bara och lutar sig mot mitten när han tycker man kör nära kanten och ibland blundar han oxå....
Jag fick tvinga med han till coop, det fick han som bestraffning för att han låste in mig i bilen här om dan när jag hade somnat, problemet var ju bara att han glömde ju larma av larmet. Nu hade jag ju sån tur att jag vaknade när han låste bilen så låg jag där ett tag och kom sen på att larmet var på så det var ju bara att ligga blixt stilla tills han kom tillbaka!
Min familj alså.... Mamma är ju inte bättre hon som letar efter mobilen i väskan när den ringer och upptäcker sen när det slutat att ringa att hon håller telefonen i hande!
HERREGU säger jag bara......

Varit med Bästa vännen idag, de funkar verkligen skit bra nu.
Vi har inte slagits eller bråkat någonting, hoppas bara det håller i sig! 
Skickar en krya på dig till Kajsa oxå, ringer dig någon dag...... 
Nu ska jag hem och sova, ska till köra hem den sista spannmålen, tröskning snart på G! 
Det pirrar i hela kroppen..... 
Godnatt 
Love is in the air, du you feel it?     

Kommentarer
Postat av: kajsan

åhhh tack vännen :) ja kryar på mig.

Hahahah skratta när ja läste att pappan låste in dig i bilen hihihihi,ler.

Tycker det e konstigt att din pappa blir rädd när du kör du kör ju så bra.

Härligt å höra att du e på bra humör vännen sov riktigt gott så hörs vi puss å kraaamar

2009-08-12 @ 23:13:53
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0