Test

Tack för att ni kom!

Det blev verkligen lyckat igår, speciellt maten.
Kul att överraska er lite med något annat än ungspannkaka. De här var mycket godare, eller vad säger ni?
Jag är glad att alla kunde komma...
Tyckte det verkligen var skit mysigt att träffa er alla igen, vi ses allt för sällan! 
Det gör vi om tycker jag!!!

I april kanske?! 
Åh va skoj det var... 

Idag fyller min mamma år, GRATTIS! 
Vi var och åt mat på mångfaldenshus en snabbis... Våffla till mig! 
Ikväll blir det tidigt i säng, blev inte jätte mycket sömn inatt. Känns som jag sovit på en tegelsten...
Men lite får man lida....tack så mycket! ;)
Godnatt




Kommentarer
Postat av: kajsa

Naaw va sött du är :)

Maten va jätte god och det va så mysigt hema hoss dej med alla tända ljusen :)

Såklart måste detta göras om fler gånger,vi träffas för sällan.

Jag ska se till å fixa ngt skoj nu framöver hema hoss mig det lovar jag.

Tack änu en gång för allt myspys och god mat.

Puss o kram dröm vackra drömmar

2011-03-01 @ 20:27:55
Postat av: Linnea

Det var jättemysigt! :) Tack för allting! :D Maten vaqr super och detsamma med sällskapet! Vinflaskan åker upp i helgen! ;) Puss å kram

2011-03-03 @ 12:04:12

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0