Test

Mycket som ska göras denna vecka!

Eller det ska försöka göras illafall! 
Sticker till Övik på fredag för att ha lite semester, lära mig åka skidor, leta efter mitt glada humör (det har försvunnit) och komma på lite bättre tankar! 
Men innan dess ska detta göras:
Klippa mig (ska ringa idag)
Åka till skärholmen (sticker snart)
Simma med Linnea 
Tvätta
Packa 
Ladda in lite ny musik i mobilen  
Fixa min blogg
+ att jag ska jobba på det!

Det fixar jag! 
Mest orolig är jag för att åka till T-centralen på fredag, ni vet ju hur jag är med stockholm och allt...
(men funderar på att ta med mig en golfklubba, då kan jag putta bort om ifall dom är närgångna)

Nu måste jag sticka 
Ha en bra dag! 



Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0