Test

Helvetes vecka forts....

Usch denna vecka har verkligen varit tuff, lååååånga dagar och gnälliga sjuka barn, ingen bra kombination alls...
Jag har varit helt slut den här veckan, jobbat - (ätit) - duschat - tittat på tv - gått och lagt mig. Inget vidare liv.
Sömnen har inte heller varit den bästa den här veckan...
Hade så gärna velat göra lite grejer i veckan, vill be om ursäkt till:
Linnea för att jag inte orkade åka och simma. Jag ville så gärna men det blev så stressigt och orkan fanns inte, jag är jätte ledsen för de. Men hoppas vi kan köra på de nästa vecka.
Sen vill jag be om ursäkt till Tiger att det inte blev någon middag den här veckan, jag hoppas de blir av snart...

Idag är jag sjuk - så nu är den här helgen förstör oxå...
(helvetesjävlaskitsatanbläochFAN)

Bjuder på lite bilder
Tack för mig




Kommentarer
Postat av: Mr:D

Låter som en tuff vecka!

Ser ut att svida på magen :-P

Krya på dig!

2011-01-29 @ 15:49:32
Postat av: angelique

sjuuuukt vackra bilder!!! utom magen då ^^ vems stackars o hur?

2011-01-30 @ 15:24:23

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0