Test

Tråkar lite....

När gick du upp idag? Hmm, halv 11 tror jag den var
Senaste film du såg på bio? ÅsaNisse Wälkom till Knohult i onsdags

Favorit tvprogram? Morden i midsomer

Vad åt du till frukost? Tror inte det blev nåon frukost idag

Din favoritmat? Lövbiff & bea

Vilken mat gillar du inte? Bättre att fråga vad jag äter...

Vad kör du för bil? Volvo v40, v60, s60 är dom jag kör mest

Favoritkläder? Musbyxor

Favorit tid på dagen? När man slutar jobbet

Är du uppe med tuppen eller nattuggla? Det är periodvis

Vad ville du bli när du var liten? Radiopratare (älskade film sånt är livet)

Favorit dag i veckan? Fredagar

Läggdags? 22.00 är en bra tid

Favoritfärg? Turkos

Vad gör du just nu? Förutom att svara på det här, lyssnar på musik

Vart bor du? I en skog under en sten uppäten av en älg i Taxinge

Vem bor du tillsamans med? Valtra & mina dammråttor som jag har dammsugit upp idag (flyttar snart in nya)

Ätit idag? Pasta, ost & skinksås

Dagens sötnos? Petra för hon gick promenad med mig

Vem pratade du med senast? Mamma ringde

Vad stod det i ditt senaste sms? Hej sötnos! Vilken dag! Kan berätta mer imorgon, skickar några bilder så förstår du! Ha en trevlig kväll, sov gott Puss & Kram

Favorit film? The holliday

Favorit låt? Need you now

Senaste gången du var full? Eh... Halloween kanske, var ja full då?

Festa eller hemma och mysa? Beror på humöret

Senaste personen du tänkte på? Ola kanske, såg han hade ringt...

Antal gånger du har haft minnesluckor? Det minns jag inte, haha kul va?!

Vem ska du träffa imorgon? Ingen inplanerad
Vad längtar du efter? Pussar & Kramar

Vem vill du kassta en sten i huvudet på? Svårt val, får jag bara en sten?
Vad vill du ha nu? En kyss

Vem/vad gör dig glad? En massa saker egentligen..
Vem/vad gör dig ledsen? Att jag inte har någon kontakt med Bv

Favorit låttext? Som jag hade dig förut

Vad längtar du till? SOMMAREN!

Vad lyssnar du på just nu? Hoffmaestro

Ångrar du något i ditt liv? En massa saker...

Vilken svordom använder du mest? Fanhelvetsjävlaskit!

Senaste film du såg? Stockholm Boogie

Vilken film kan du alla repliker till? Ingen kan älska som vi & Mulan

Hur många kuddar har du i sängen? Fem

Vilken bil skull du vilja ha? Volvo s60 det är bra gas i den!

När låg du och gosade med någon senast? Mm det var "någon" dag förra veckan...

Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, jag brukar få göra som jag vill ändå...

Har du ljugit för dina föräldrar? Har kanske hänt...

Är du svartsjuk? Ja det händer

Hur blir du när du blir full? Glad, vild & gosig

Berätta om första fyllan? Eh.. Angelica söp mig full i mitt rum hemma och sen fick jag krypa in i duschen. Men tror inte de var första men den minns jag iallafall...

Bästa bok du läst? 100åringen som gick ut från fönstret och försvann

Har du blivit utslängdfrån krogen? Ja 1gång

Har du varit full i skolan? Haha, ja på studentdagarna

Senaste personen som sov i din säng? Hemlis...men det var mysigt!

Favoritställe i huset/lägenheten? Soffan med täcke och fjärkontroll

Planer för framtiden? Står i bostadskö i Norrköping & Strömstad, funderar på att köpa gymkort

Har du pussat någon som är 4 år äldre? Ja... inte allt för länge sedan

Har du haft sex med mer än 3 personer? Mmm...men inte på samma gång!

Har du ljugit på någon fråga? Nä...eller?...




Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0