Test

Städdag



Jag har inte mycket med mina grannar att göra mer än vi har delad hall, elräkningen och att jag tar hand om deras skit. Har precis städat våran gemensamma hall här i huset, jag orkade inte se skiten längre... Ni som varit här vet ju hur det brukar se ut. Jag kan tänka mig att jag står för typ 2% av skiten. Har tänkt att om det blir tillräcklit skitigt så kanske dom ser de och gör något åt det - men jag det var bara önsketänkande. Jag brukar fundera på hur det ser ut i deras lägenhet?? Men av folk som varit där inne låter det som något jag inte vill se... Deras damsugare hör jag ungefär ca var tredje månad om inte mindre och med två vita hederhundar blir det en hel del hår med tanke på hur det ser ut i våran hall (eller såg ut...) Jag damsuger ca 2 gånger i veckan och jag har bara en katt! 

 



Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0