Test

Ny vecka!

Får se hur den här blir? 
Förra veckan blev det ju iallfall en del överrraskningar, fick sluta tidigare än jag skulle - mycket possetivt...
Kajsa kom hit i fredags (sen var lite annat folk här i veckan oxå) 
Vi åt tacos ihop på kvällen med brorsan som var här med William över helgen.  
I lördags var jag ute, tanken var att jag inte skulle gå till southern - sen skulle jag gå - men sen ångra jag mig i sista stund och det sluta med att jag bestämde mig för 137an istället och där blev jag sittandes med Sara till klockan 23. Då var det ingen idé att hitta på något annat tyckte jag - men lite senare hamnade jag på en 60års fest iallfall....
Söndagen blev som den brukar vara - gjorde min vanliga tur för att köpa expressen med morden i midsomer, bara 17 filmer kvar nu.... 
Veckans planer är att idag förutom jobb, är det enjoparty hos Angelica - ja och mamma ska dit...
Imorgon kanske det blir en liten åktur
Onsdag blir det förhoppningsvis simmning - ska försöka hålla mig frisk och inte bli så slut den här veckan
Torsdag & freag står utan planer förtillfället...
Förhoppningsvis kommer mitt paket från Ginza för 1152 kr - Mammas 2 ljudböcker och pappas bad jävlar. 
Själv beställde jag hundraåringen-ljudbok, sånt är livet, Släpp fångarna loss det är vår, Abyss & Alive... 
Kommer kanske bli en bra vecka - jag behöver dom senast måndag iallfall för då går jag i ide. 
Det som inte kommer hända i veckan som hände förra veckan är att jag får sluta tidigare - har jätte uschiga tider! 
På torsdag börjar jag mitt två månaders vik - Onsdag - Torsdag - Fredag i 10 veckor... 


Måndagmornar kommer upphöra när jag blir kung - idag vill jag ligga i soffan och bara läsa en bok! 
Min säng är dum oh låter mig inte sova på nätterna!!!!

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0