Test

FREEEEDAG!

Fullt ös på musiken blev de när jag kom hem från jobbet...
Av med kläderna och in i en varm dusch, bort med allt snor och dregel och gu vet vad jag hade på mig efter en dag på jobbet. Det är det bästa på hela dagen, DUSCHEN! 
Ut och på med kläderna, det blir pizza idag hos min bästaste bästa TIIIIGER!
Underbar kväll "as usual"
Låg och busade med Rasmus i sängen och hade de jätte mysigt, länge sen jag skratta så mycket så tårarna trillade... Lärde mig oxå något farligt gott, som jag bara MÅSTE testa! HAhahaha...
Idag har jag flyt! Tack för ikväll, bästa kvällen på hela veckan!

Denna arbetsveckan gick otroligt fort, hoppas helgen flyter på den med...
Tjejmiddag bokad på måndag och vet ni vad ALLA KOMMER, härligt! 
Ska bli kul, ses då.... 
Puss & Kram 




Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Puss!! <3

2011-02-26 @ 08:31:30
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0