Test

Åsa Nisse wälkom to Knohult

Den får:
av mig
Jag var på så sjukt dåligt humör i förrgår när min mamma ringde till mig,
berättade för henne att jag ställt mig i bostadskö i Norrköping...
För NU vill jag här ifrån, jag har börjat ruttna!
Efter ett tag ringde hon tillbaka och sa att vi kan gå på bio imorgon (igår)
och se Åsa Nisse.
Så det gjorde vi.
Den var ganska rolig, helt klart värd att se, men den hade ju kunnat vara bättre ifall den inte hade påmint om Komisarie Späck. Det fanns ju en del liknande fjantiga sener när dom håller på och slåss...
Sen är jag inte jätte förtjust i
Sissela Kyle som spelar Kristin
Johan Glans som spelar Mårten Dagelid
Och Henrik Dorsin som spelar Knohultarn
Inte mina idoler direkt...
Bästa skådespelarna var ju så klart ÅsaNisse själv Kjell Bergqvist 
Johan Whalström - Fyllebulten
Claes Månson - Ebbe Johansson 
Maria Lundqvist - Stadsminister
Allan Svensson - Stor bonden
Brasse Bränstorm - Hovmästarn 

Så gå och se den, den är värd att se även om inte hela filmen är perfekt!


Nästa film på bioduken Gullivers resor 18 feb 





Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0