Test

Tråk!

Jaha då blev det en sån här dag där det verken blev det ena eller de andra...
Tråkigt!
Att jag inte åkte till skärholmen med Tiger får jag skylla mig själv, eller plånboken tillät inte de. Det finns så mycket annat jag måste lägga min lön på den här månaden som måste betalas...
Men så är det att vara vuxen antar jag, räkningar och annat tråk ingår i att vara vuxen!
och inte blev det de andra heller...
Usch vilken dag det blev, känner mig så otroligt ensam!
Dock har jag gjort lite nytta idag tex skannat in korten på Nora som är som bortblåsta från min dator, men nu är dom här igen!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

fina bilder !

2010-09-25 @ 17:41:26
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0