Test

Mästerkocken Ida här

Tänte om nu ville ha lite förslag på mat?! 
Inte för att min kokbok är speciellt tjock.
Jag lagar inte så där extremt mycket mat, jag har mina perioder. Ofast blir det inte sådär jätte extremt heller, det ska gå lätt och fort oftast. 
Så här kommer lite föslag.   

Jag äter jätte mycket pasta, ibland pasta hela veckan men det finns verkligen hur mycket som hellst man kan göra med pasta...
* Pastasallad
* Pasta m ost & skinksås
* Pasta m räksås
* Pasta m tomatsås
*Pasta m kycklingcurrysås
*Pasta m Köttfärsbiffar & gräddkalvfondsås (mögelost kan man ha oxå)
*Pasta m Köttbullar
Makaronilåda

Pannkaka är alltid gott! 
Kungens ungspankaka
Våfflor
Sockerkaksplättar

Kyckling m wookgrönskarer (jag brukar ha i lite cashewnötter oxå) 
Kyckling m pommes & Cafe de Paris 

Kött m potatis Bearnessås 

Tacos 
Pizza
Paj

Fyllda paprikor m köttfärs

Omelett 

Korv stroganöff m ris 

Kassler i ugn m ost & ananas
 
Listan är som sagt inte så lång men det är ungefär vad jag brukar göra för mat! 



 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack jag behövde lite inspirtaion! ;)

2010-09-10 @ 13:45:08

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0