Test

Vecka 39

Kan ha varit den längsta veckan i mitt liv, men den tog slut den oxå (som tur var)
Ändå om jag tänker tillbaka har jag ju mest sovit kanske, för jag har varit helt slut när jag kommit hem....
Måndagen kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde, det var säkert inget viktigt!
I tisdags var jag på modellfotografering för Folkpool, ute i kylan med badrock fick vi sitta och låtsas att det var en varm sommartjejkväll. Men jag kan ju säga så här att inte en ända fot stack ut genom den där morronrocken.  Fasen vad kallt det var, det var en hård kväll. Men efter två timmar fick vi krypa i bubbelpoolen som var 38 g. Men då kände man ju verkligen hur kall man var. Så de var den kvällen, men vi hade hade kul;)
Onsdag var jag i mareifred med Malin, hon körde. Jag är lika rädd varje gång!
Torsdagen var vi på öö... Jo då var då jag körde Ola & Martin i skopan upp och ner m 4 LASTAREN!
Haha...
I fredags sista dan, då blev de kall pizza till middag! Malin körde igen, hon skulle tanka, men hon tankade inte en droppe för de åkte jag på att göra istället!
Sen kom mamma & pappa hem!
Det var nog den veckan de....
Igår låg jag hela eftermiddan i traktorn när Bv harvade, det var skönt!

Jag hade en sån jäkla mardröm igår morse när jag hade planerat min sovmorgon.
Jag kom hem tidigt på morgonen, slängde jackan på golvet i hallen och gick ut i köket. Där sitter de en man och sover på en stol men när jag kommer in så vaknar han och slår upp ögonen (usch vilka ögon) iallfall så går han emot mig, jag skriker hjälp hjälp men de kommer inte fram ett ljud och jag backar ut genom dörren och han stänger den mitt framför näsan på mig. Sen känns de som jag står där flera minuter innan jag tillslut inser att jag måste springa. och just när jag hoppar ner från första trappan så öppnar han dörren och springer efter mig.... 

Lite senare uppdatera jag med lite kort.... 
Puss & hej så länge!

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0