Test

Lizzi

Min mamma ville se bilderna jag tog på Lizzi. Det är min brors hundvalp som han var och hämtade förra veckan. Jag är sååå avis. Jag och pappa var där igår och tittade på henne och lekte "lite" jag har hittat en hel del blåmärken idag... Hon fick ett rejält tag i underarmen, AJ! Men det gör absolut ingenting för hur kan man bli arg på en sån sötis...

Jag vill oxå ha! 

Annars har det varit fullt upp, jobb i veckan och fullt i helgen. Jag har knappt varit hemma...
Men de känns bra. Det har både blivit krogen, ikea, marknad m.m... Nu ska jag jobba hela veckan och sen blir det 40 årsfest i helgen och chokladfestivalen på söndag med jobbet.
Dax för sängen, sov gott pussar!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH! Viiilken sööötnos!!!!!

2010-10-11 @ 23:30:25
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: kajsa

jätte sött liten voffsing :)

2010-10-12 @ 08:28:08

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0