Test

Linnea har inte så stor säng hemma!

Så hon måste ju passa på när hon sover här att bre ut sig. Imorse när jag masade mig upp låg hon tvärs över, så hon hade fötterna på mig och huvudet nästan över sängkanten.
Men jag lät henne ligga kvar så.
Själv när jag sover kryper jag tätt tätt intill väggen...
Gick upp och satte mig i soffan och kollade på vingar av glas som gick på tv4 film, sen blev det bumbibjörnarna...
Idag har jag hoppat runt och städat när Linnea stack till stallet, hade egentligen tänkt gå och lägga mig en stund och sova, för att jag sov jävligt illa inatt men de berodde inte riktigt på Linnea. De var mer jag som inte riktigt kunde slappna av....
Har mycket funderingar nu... 
Ikväll ska vi vara på 40 fest och fixa, Linnea är jätte taggad.
Berättar mer imorgon om hur det var. Ha en bra dag allihop Pussar!

Kommentarer
Postat av: kajsa

ha så roligt brudar :) hälsa lilla linnea från mig.

puss o kramar från mig

2010-10-16 @ 14:24:04
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Yeeeeeeeeeeeeeeeey!! PartyFiduz!

2010-10-17 @ 20:29:32
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0