Test

Uppe med tuppen (de är ju bumbibjörnarna)

Nykter...men något illamående, vet inte hur jag får ihop de men så är det!
Jag var nykter sista hälften av kvällen igår, efter den där skumpan. Den kom upp lika snabbt som den kom ner...
Angelica var det tvärtom med tror jag, ju mer kvällen gick desto onykter blev hon (hon gjorde som man ska göra)
Det var fest igår kanske jag skulle börja med.
Tiger hade sin årliga födelsedagsfest med mycket härligt, mysigt och tokigt folk - Det var lika kul som förra året!
Det bästa med allt de var att farbror A hade åkt hem innan jag kom, de gjorde min kväll!
Förlåt, men den människan har jag så otroligt svårt för - så fort jag ser honom ploppar de bara ut elakheter från min mun, de går inte hejda! (hel mysko)
Men några som jag blev glad över att se att dom var där var ju självklart TIGER, Niclas, Scouten, Jocke m Kilten, Carina och Johanna för dom är så härligt folk, jag diggar dom verkligen!
Sickan var ju där oxå förresten, min gamla roomspolare från Berga...
Det kom och gick typ folk hela tiden men vi var väl runt 15-20 pers kanske, man hälsar på folk och dom säger vad dom heter och ser dom intressanta ut lägger man namnet på minnet annars går det bara in genom ena örat och ut genom de andra... De kom in tre killar lite senare på kvällen, dom var rätt tråkiga så jag döpte dom till 1,2,3 istället och de funkade rätt bra! En annan kille var det någon som hade döpt till A och de funkade de oxå, riktigt bra lät de faktiskt A 123!
Tackar så mycket för en bra kväll gott folk alla som var där - Tiger du är underbar!
Idag blir det inte mycket gjort, disken möjligtvis...
Annars är det sist Wallanderboxen som ska plöjas igenom idag, började lite smått igår och jag var jävligt sugen på att fortsätta när jag kom hem klockan halv 3 inatt... men jag måste ju ha något att göra idag som sagt!
Min pappa fick en så fin käleksförklaring av angelica inatt när vi åkte hem som handlade om mig, jag tyckte den var jätte söt! Jag älskar dig!
Med de avslutar vi detta inläggg och återkommer senare...
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Linnea!

Låter som en jättebra helg! :)

2010-11-22 @ 09:49:21
Postat av: angeliquegelique

VASSEGO! menade varje ord oxå! <3

2010-11-22 @ 13:20:59
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

<3

2010-11-22 @ 15:02:45
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Carina

Kul att träffa dig igen, får se till att det blir fest snaaaart igen! ; )



Kram

2010-11-23 @ 15:15:48

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0